824-1 Dráhy kolejové (2017/I)

VP 824-1 © ÚRS PRAHA, a.s. 34. Technologická manipulace 3401. V cenách jsou započteny náklady na technologickou manipulaci − − do 600m při montáži kolejových polí na montážní základně, − − do 300m při svařování kolejnic na roštu, − − do 50m u ostatních stavebních prací, pokud u některých souborů cen v popise nebo v poznámkách není uvedeno jinak. 35. Způsob měření 3501. Délka pro výpočet množství měrných jednotek příplatků za ztížení práce se určuje a) u překážek jejich délkou v m v pásmu vedle koleje nebo kolejového rozvětvení vymeze- ném definicí překážky v čl. 4 Všeobecných podmínek, b) u mostů s průběžným kolejovým ložem délkou v m mezi průmětem vnějších konců para- petních zídek do osy koleje, c) v tunelu délkou osy koleje v m mezi svislými rovinami proloženými oběma portály tunelu, d) při rekonstrukcích − − koleje v m měřeno v ose koleje, − − kolejových rozvětvení v m jejich rozvinuté délky. 3*9. Přesun hmot 32. Užití cen 3291. Ceny přesunu hmot uvedené v části A 01 - Zřízení konstrukcí stavebních objektů železničního svršku se použijí i pro opravy a údržbu objektů části C 01 a C 02. 3292. Za mimořádné dopravní prostředky se nepovažují motorové drážní vozíky. 3293. Montážní základny zřízené pro předmontáž kolejových polí v rámci skladovacích ploch se ne- považují za podnikové sklady. 3294. Jsou-li dílčí skladovací plochy pro uložení předmontovaných kolejových polí stanoveny v POV ve větší vzdálenosti než 600m od montážní základny (technologická manipulace), považují se tyto dílčí skladovací plochy za mezisklady. 4. Názvosloví a definice Délka rozvinutá kolejového rozvětvení je pro účely oceňování dána − − u výhybek jednoduchých, oboustranných a křižovatkových součtem geometrických délek všech větví od bodu odbočení k vnějším krajním stykům. − − u středu dvojitých kolejových spojek součtem geometrických délek všech přímých a odbočných větví středu dvojité kolejové spojky mezi vnějšími krajními styky přímých a odbočných větví výhybek v kombinaci, − − u kolejových křižovatek součtem geometrických délek všech větví od bodu křížení k vnějším krajním stykům křižovatky. Kolejové rozvětvení je zřízení jednotlivých výhybek jakéhokoliv druhu nebo jejich sesta- vení do jednoduchých kolejových spojek, matečních kolejí nebo do jiných konstrukčních uspořádání. Kolejovým rozvětvením pro účely oceňování se rozumí i kolejové křižovatky. JeřábemželezničnímČD v souvislosti s použitím souboru cen 542 99 není pokladač kolejových polí PKP nebo UK ani portálové jeřáby. Kolej bezstyková je kolej ze svařovaných kolejnicových pasů o délce nejméně 120 m. Kolej dosavadní nebo dosavadní kolejové rozvětvení je kolej nebo kolejové rozvětvení, u nichž od zahájení provozu provozovatelem uplynulo více než 30 dní.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY3Nzg0