824-1 Dráhy kolejové (2020/II)

VP 824-1 Část A02 © ÚRS CZ a.s. ČÁST A02 ZŘÍZENÍ ŽELEZNIČNÍHO SVRŠKU 1. OBSAH A NÁPLŇ CEN 11. Obsah části katalogu 1101. Tato část obsahuje ceny pro stavební práce na objektech oborů: − − 824 2. Svršek železniční kolejí traťových na drahách celostátních, − − 824 3. Svršek železniční kolejí staničních na drahách celostátních, − − 824 4. Svršek železniční výhybky na drahách celostátních, − − 824 81 Svršek kolejí traťových pro vlečky železniční, − − 824 82 Svršek kolejišť pro vlečky železniční, − − 824 92 Svršek drah kolejových průmyslových (mimo důlních), − − 824 93 Svršek drah kolejových pozemních lanových, − − 824 94 Svršek drah kolejových polních a lesních, − − 824 95 Svršek drah kolejových jiných. 1102. Stavební práce na objektech v čl. 1101 Všeobecných podmínek této části, pro které katalog neobsahuje ceny, lze ocenit: a) podkladní vrstvy, kryty, dlažby, předlažby a doplňující konstrukce a práce na pozemních komunikacích cenami katalogu 822-1 Komunikace pozemní a letiště, b) kolej ze žlábkových kolejnic včetně podkladu a doplňkových konstrukcí cenami katalogu 824-2 Dráhy kolejové městské, c) dodání mostnic u koleje na ocelových mostech; tyto dodávky se oceňují cenami katalogu 821-1 Mosty. 3. USTANOVENÍ K SOUBORŮM CEN 3*0. Všeobecně 33. Upřesnění náplně cen 3301. V cenách této časti nejsou započteny náklady na materiál potřebný pro výstavbu, tento se oceňuje ve specifikaci. 3*1. Kolejové lože (stavební díl 51 TSKP) 35. Způsob měření 3511. Objem kolejového lože pro zřízení, pročištění a příplatky k ceně za ztížení práce se určuje v m 3 teoretického objemu z rozměrů dle projektu. Pokud se na tom dohodnou zhotovitel se zadava- telem lze pro určení objemu kolejového lože použít údaje: a) pro kolej podle přílohy č. 4, b) pro kolejová rozvětvení podle přílohy č. 5, c) pro čištění kolejového lože podle přílohy č. 7. 3*2. Koleje (stavební díl 52 TSKP) 32. Užití cen 3221. Ceny lze použít pro koleje a) v přímé trati i v oblouku o poloměru 180m a větším s jakýmkoliv převýšením, b) ve vodorovné trati i ve sklonu do 30%, c) montované v ose i mimo osu nebo na montážní základně,

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY3Nzg0